למה להתקין פאנל-היט מתחת לחלון

למה להתקין פאנל-היט מתחת לחלון

המיקום האידיאלי – תחת חלון. נסביר.

למה דווקא תחת חלון

1. החלון – מקור הקור הגדול.
זכוכית מאבדת חום משמעותית. חימום מתחת מנטרל.

2. אוויר חם עולה.
אוויר חם מהפאנל עולה דרך החלון – יוצר "מסך חום".

3. שטח לא מנוצל.
תחת חלון בדרך כלל אין רהיטים.

אם אין חלון מתאים

ניתן להתקין בקיר חיצוני אחר. עדיין יעיל.

הצעד הבא

המחשבון.


הסתייגות: תוכן המאמר נועד לידיעה כללית בלבד.

למידע נוסף והצעת מחיר

תפריט נגישות

אנחנו מתרחבים

בואו לעבוד אתנו

חשמלאים / הנדימנים / שיפוצניקים