מה לעשות אם החדר לא מתחמם

מה לעשות אם החדר לא מתחמם

המערכת פעילה אבל החדר עדיין קר.

בדיקות

1. הספק לא מתאים.
החדר גדול מהמערכת. שווה לבדוק במחשבון.

2. חלון פתוח / סדק.
הסדק מבטל את עבודת הפאנל.

3. רהיט חוסם.
ספה צמודה לפאנל = לא יעיל.

4. תרמוסטט במקום לא נכון.
ליד מקור קור = יראה טמפ' לא נכונה.

5. אבק על הפאנל.
חוסם זרימה.

6. דלת פתוחה לחדר קר אחר.
החום בורח.

פתרונות

  • לסגור חלונות.
  • להזיז רהיטים.
  • לנקות אבק.
  • לסגור דלתות.

אם זה לא עוזר – ייתכן והמערכת קטנה מדי. פנייה לפאנל-היט.

הצעד הבא

המחשבון.


הסתייגות: תוכן המאמר נועד לידיעה כללית בלבד.

למידע נוסף והצעת מחיר

תפריט נגישות

אנחנו מתרחבים

בואו לעבוד אתנו

חשמלאים / הנדימנים / שיפוצניקים