המיקום האידיאלי – תחת חלון. נסביר.
למה דווקא תחת חלון
1. החלון – מקור הקור הגדול.
זכוכית מאבדת חום משמעותית. חימום מתחת מנטרל.
2. אוויר חם עולה.
אוויר חם מהפאנל עולה דרך החלון – יוצר "מסך חום".
3. שטח לא מנוצל.
תחת חלון בדרך כלל אין רהיטים.
אם אין חלון מתאים
ניתן להתקין בקיר חיצוני אחר. עדיין יעיל.
הצעד הבא
הסתייגות: תוכן המאמר נועד לידיעה כללית בלבד.