לא. פאנל-היט הוא חשמלי – אין בעירה, אין דלק, אין פליטות גזים.
מה כן פולט
רק קרינה אלקטרומגנטית בסדר גודל קטן:
– 0.4-0.5 מ"ג (לפי בדיקת מיקרוטסט).
– נמוך פי 8 מהסף הביתי הכרוני.
רק חימום:
– ✅ אוויר חם (זה המטרה).
– ❌ ללא CO, ללא CO2 ייצור, ללא חלקיקים.
בהשוואה למערכות עם בעירה
תנור גז: פולט CO2, אדים, ולעיתים CO.
אח: פולט עשן, חלקיקים, CO2.
תנור פרפין: פולט פליטות.
פאנל-היט: אפס פליטות.
למה זה משנה
איכות אוויר בבית = בריאות. ככל שיש פחות פליטות בתוך הבית, כך:
– ✅ מערכת נשימה בריאה יותר.
– ✅ פחות אלרגיות.
– ✅ פחות סיכון רעלים.
– ✅ ידידותי לסביבה.
הצעד הבא
הסתייגות:
תוכן המאמר נועד לידיעה כללית בלבד ואינו מהווה התחייבות חוזית, ייעוץ הנדסי, ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי אחר.